pondělí 16. prosince 2013

             Předvánoční čas..
             Přeji Vám krásný adventní týden..
                          




















                                       začínám balit dárky
 ..zabalím a uložím do skříně.. tam na ně dohlédne náš krysák Leon



Děkuji vám za milou návštěvu.
Mějte krásný předvánoční čas....Zuzka

15 komentářů:

  1. Zuzanko,to je prostě nádhera...a letos jsem opravdu se vším hoooodně pozadu...stromeček je sice koupený,ale stále nenastrojený a dárky nezabalené ...o víkendu jsem dopekla poslední cukroví ...no je vidět,že mě těhu strašně vyčerpává a teď ještě ty nemoci s Kačkou...no snad je to už na dobré cestě...opatruj se a užívej krásný předvánoční čas...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko,tak i zde musím jedině chválit...na mmb jsem se už pokochala a teď jdu na fotečky,které jdou zvětšit....dokonalost sama...u vás je taaak krásně... stromeček sice u nás není nikdy dřív než 23. večer a zdobíme s dětmi,ale vše ostatní už máme letos hotové ...mějte se krásně a těším se vaše další fotky...Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko stromeček máte letos opět úchvatný, i mě by se moc líbil tenhle styl ale děti milují ozdoby klasické a také ty barevné řetězy a protože jsou Vánoce hlavně pro ně zdobíme v noci 23. prosince a ráno to jsou potom šťastná kukadla jak to Ježíšek krásně nazdobil.. a Ty fotky s novým foťákem máš perfektní papa D.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko,
    to je nejhezčí stromeček alá Maileg, co jsem kdy viděla.
    Je krásný- díky těm úžasným ozdůbkám!
    A přeji krásné poklidné sdventní dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná inspirace !! U nás se stromeček zdobí až ráno na štědrý den , tak mám ještě čas . Krásný advent ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzko, stromeček je parádní. Také zrovna balím dárečky. Krysák Leon je super. Přeji krásný předvánoční čas Anny

    OdpovědětVymazat
  7. MILÁ ZUZANKO,
    STROMEČEK V PODÁNÍ MAILEG JE PROSTĚ NÁDHERNÝ,DOKONALÝ.
    U NÁS MAJÍ STROMEČEK ZATÍM JEN HOLČIČKY V POKOJÍČKU TEN VELKÝ BUDU ZDOBIT 23 UŽ SE TAK TĚŠÍM.KRÁSNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.PA PA ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Zuzka, jednoducho nádhera.Krásny advent prajem, Tina

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně naparáděno, už i zabaleno...a ty perníčky!
    Moc hezké Zuzko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzanko,
    krásně nazdobeno doma máš. Přeji celé Tvé rodince pohodové Vánoce ♥♥♥
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  11. Zuzi, nádherný stromeček !!!!! Ty tvoje ozdůbky jsou prostě nepřekonatelné !!!!

    Přeji ti krásné a pohodové Vánoce !!!! Krásně si je užij !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  12. ZUZANKO, KOUZELNÉ VÁNOCE PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. Moje milá Zuzanko....přeji Ti kouzelné Vánoce.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....