pondělí 8. prosince 2014

8.ADVENTNÍ OKÉNKO














               Moc  Vám děkuji za milou návštěvu na mém blobu,vždy mne moc potěší.
               Přeji pěkný večer,Zuzka

8 komentářů:

  1. Skřítci jsou báječní, už druhým rokem si říkám..zkusím ušít...hm a zase ne...
    Krásné adventní dny přeju Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,já mám skřítečky koupené,ale také je šiji.Určitě ještě zvládnete skřítečka ušít ,je to krásná a milá dekorace...skřítci nosí štěstí.
      Moc děkuji za milou návštěvu ,přeji krásný adventní čas.
      Zuzka

      Vymazat
  2. Zuzi, tví skřítci jsou nádherní..přeji krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inuško,moc děkuji..moc zdravím a přeji příjemný večer.Pá,Zuzka

      Vymazat
  3. Zuzanko, díky za tvá krásná adventní okénka, každý den se u Tebe kochám .
    Pa,pa Jana

    OdpovědětVymazat
  4. ZUZANKO, SPRÁVNÁ PARTA.
    JÁ MÁM TAKÉ SKŘÍTKY DOMA, JSOU TO OBLÍBENCI VÁNOČNÍ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Uwiebiam Pixy :-) pięknie tu u Ciebie Zuzko. Pozdrowienia. Kamila

    OdpovědětVymazat
  6. Ti jsou nádherní... :) Také jsem si jednoho skřítka musela ušít ;)
    Hezký den. Káťa

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli chviličku, aby jste mě potěšili svým milým komentářem ....